Saltar al contenido principal
Tornar

ANUNCI pel qual se sotmet a consulta pública prèvia, proposta de Projecte de decret .../2027, del Consell, pel qual es crea i desplega el programa Simplifica Educa, destinat a la simplificació de processos i a la transformació digital en educació

Descripció

En compliment del que es disposa en l’article 133.1 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i en els articles 14 i 15 de la Llei 4/2023, de 13 d’abril, de participació ciutadana i foment de l’associacionisme de la Comunitat Valenciana, amb caràcter previ a l’elaboració d’un projecte o avantprojecte de llei o de reglament, s’oferirà a la ciutadania informació sobre els seus antecedents, els problemes que es pretenen solucionar amb la nova regulació, la necessitat i l’oportunitat de la seua aprovació, els objectius, les possibles solucions alternatives i tota la informació que puga ajudar la ciutadania a formar-se una opinió sobre la problemàtica.
Amb l’objectiu de reforçar i garantir la participació ciutadana en el procediment d’elaboració dels projectes normatius, s’anuncia una consulta pública prèvia en relació amb el Projecte de decret .../2027, del Consell, pel qual es crea i desplega el programa Simplifica Educa, destinat a la simplificació de processos i a la transformació digital en educació.

  • 4. Educació de Qualitat
  • 8. Treball Decent i Creixement Econòmic

Formació específica al personal administratiu PAS

10/06/2026  •  1  •  Eva Cebrián Giménez  •  Tota la Comunitat

És important que la Conselleria d'Educació tinga un "Pla de formació específic de centres educatius" per al personal PAS. Catalogar les places dels administratius com a C1.

100%
0%
5 vots

Revisió article 3, article 5 i article 11

11/06/2026  •  Sense comentaris  •  MARMARAD  •  Tota la Comunitat

Mantindre les 25h setmanals, ja que la formació la fem fora del nostre horari i les hores de feina a casa serien les mateixes. Mantindre l'ordre de tria per funcionari de carrera i no per antiguetat.

100%
0%
4 vots

Revisión Artículo 11

09/06/2026  •  Sense comentaris  •  Ana.M.P  •  Tota la Comunitat

Modificar punto 6 aptdo ii Articulo 11 para que haya un documento público como el DOGV donde poder consultar de manera inequívoca los datos para el orden de elección de horario.

100%
0%
9 vots

MODIFICACIÓN ARTICULO 3, ARTÍCULO 5 y ARTÍCULO 11

10/06/2026  •  Sense comentaris  •  Rosa Lopez Hidalgo  •  Tota la Comunitat

Mantener las vigentes 25h semanales. No aumentar a 30h. Elección de horarios según antigüedad como funcionario/a de carrera de la misma especialidad a la que se pertenece.

92%
8%
11 vots

PROPUESTA MODIFICACIÓN ARTÍCULO 11

10/06/2026  •  Sense comentaris  •  Paloma Cano  •  Tota la Comunitat

Modificar punto 6 apartado ii para que haya un documento público como el DOGV donde poder consultar de manera inequívoca los datos para el horario

100%
0%
2 vots

Inclusión del permiso artístico en el Decreto 234/2022

10/06/2026  •  Sense comentaris  •  jmr  •  Tota la Comunitat

Revisar el Decreto 234/2022 y añadir una licencia o permiso artístico para docentes de disciplinas artísticas, clave para trasladar la realidad profesional al alumnado y elevar la calidad educativa.

100%
0%
6 vots

Mención específica a Anexos en pdf editables sin fallos y con autocopia

11/06/2026  •  Sense comentaris  •  BelénPG  •  Tota la Comunitat

Incluir que se pondrán en marcha los medios informáticos necesarios para garantizar la cumplimentación eficaz de documentos obligatorios en los protocolos.

100%
0%
5 vots

Mención específica a Protocolos y Evaluación sociopsicopedagógica

11/06/2026  •  Sense comentaris  •  BelénPG  •  Tota la Comunitat

Incluir mención específica a la simplificación de Protocolos, Activaciones y Anexos de la Evaluación sociopsicopedagógica más allá de la referencia a "evitar duplicidades en documentos de gestión"

100%
0%
3 vots

Revisión del Artículo 3 y Artículo 5 sobre jornada laboral

09/06/2026  •  1  •  Ana.M.P  •  Tota la Comunitat

Revisión y cambio punto 3 del Artículo 3 y punto 1 del Artículo 5, las actividades en el centro deben ser 25 horas,y no 30 para poder usar las 5h en formación y perfeccionamiento fuera del centro.

100%
0%
14 vots

limitar el màxim guàrdies i màxim temps de permanència

13/06/2026  •  Sense comentaris  •  Montse O.  •  Tota la Comunitat

Afegir: La suma d'hores lectives i d'hores complementàries setmanals, de permanència obligada al centre, hauran de ser vint-i-cinc setmanals. Assignar com a màxim tres hores de guàrdia setmanals.

100%
0%
1 vot

Esborrany

09/06/2026  •  Sense comentaris  •  Anna V  •  Tota la Comunitat

Publiqueu un esborrany i podrem comentar-lo.

100%
0%
4 vots

Crear una propuesta