Descripció
La nova proposta curricular, com aspectes generals, incidirà en:
- Actualitzar principis pedagògics i objectius dels ensenyaments professionals.
- Dotar al nou currículum d’un enfocament més competencial.
- Dissenyar un currículum que oferisca una formació més completa, des del punt de vista del sector productiu.
- Actualitzar els mètodes pedagògics.
- Actualitzar la concreció curricular de les assignatures del currículum.
Informació adicional
Per a consultar la normativa general i altres aspectes dels ensenyaments artístics, cal adreçar-se al següent lloc web:
https://ceice.gva.es/va/web/ensenanzas-regimen-especial/ensenanzas-de-musica-y-danza
METODOLOGIA I CODOCÈNCIA: Es tria a faltar en el plantejament general,
competències específiques o sabers bàsics . Així com, metodologies innovadores o codocència.
Esmenes acordades i aprovades per unanimitat pels quatre Conservatoris
Professionals de Dansa; Alacant, Castelló, Novelda i València.
TERMINOLOGIA INCLUSIVA: En línia amb l’eliminació dels prejudicis, estereotips i rols
en funció del sexe-gènere, del preàmbul d’aquest Decret, proposem modificar la terminologia
d’algunes assignatures. Així, canviariem Tècnica de Barons per Tècniques específiques, i
Repertori de Dones i Homes per Repertori i Pas a dos