Per a comentar este document has de iniciar sessió o registrar-te. Després selecciona el texte que vols comentar i polsa el botó amb el llapis.
Comentaris sobre
1r ESO 2n ESO 3r ESO 4t ESO
Valencià: Llengua i Literatura 3 Valencià: Llengua i Literatura 3 Valencià: Llengua i Literatura 3 Valencià: Llengua i Literatura 3
Llengua Castellana i Literatura 3 Llengua Castellana i Literatura 3 Llengua Castellana i Literatura 3 Llengua Castellana i Literatura 3
Llengua Estrange-ra(1) 4 Llengua
Estrangera(1) 4 Llengua
Estrangera 3 Llengua Estrangera 3
Geografia i Història 3 Geografia i Història 3 Geografia i Història 3 Geografia i Història 3
Educació Física 2 Educació Física 2 Educació Física 2 Educació Física 2
Matemàtiques 4 Matemàtiques 4 Matemàtiques 4 Matemàtiques A o B 4
Educació en Valors Cívics i Ètics 1
Biologia i Geologia 3 Biologia i Geologia 2
Física i Química 3 Física i Química 2
Educació Plàstica, Visual i Audiovisual 2 Educació Plàstica, Visual i Audiovisual 2
Música 2 Música 2 Música 2
Tecnologia i
Digitalització 2 Tecnologia i
Digitalització 2
Matèria d’opció 1(2) 3
Matèria d’opció 2(2) 3
Matèria d’opció 3(2) 3
1 optativa(3) 2 1 optativa(3) 2 1 optativa(3) 2 1 optativa(3) 2
Religió(4) o
Atenció educativa 1 Religió(4) o
Atenció educativa 1 Religió(4) o
Atenció educativa 1 Religió(4) o
Atenció educativa 1
Tutoria 1 Tutoria 1 Tutoria 1 Tutoria 1
Total hores lectives 30 Total hores lectives 30 Total hores lectives 32 Total hores lectives 32
Educació en Valors Cívics i Ètics hauria de mantindre's amb les 2h a la setmana que s'ha implantat enguany. Amb una sola hora a la setmana l'actual curriculum és impracticable. A més, encara que els valors democràtics es tracten de manera transversal en altres assignatures, cap altra assignatura els tracta amb l'especificitat d'un plantejament crític i dialèctic. A més, Educació en Valors Cívics i Ètics no és només "valors ètics". No s'ha de confondre amb l'anterior assignatura LOMCE d'una hora a la setmana als quatre cursos de l'ESO. EVCE no és alternativa a la religió, és una assignatura troncal on tot el grup-classe pot rebre una formació específica i completa sobre tots els sabers que es mostren al curriculum que, vaig a insistir, no es poden treballar en tota la seua extensió amb una sola hora a la setmana.
Educació en Valors Cívics i Ètics hauria de mantindre's amb les 2h a la setmana que s'ha implantat enguany. Amb una sola hora a la setmana l'actual curriculum és impracticable. A més, encara que els valors democràtics es tracten de manera transversal en altres assignatures, cap altra assignatura els tracta amb l'especificitat d'un plantejament crític i dialèctic. A més, Educació en Valors Cívics i Ètics no és només "valors ètics". No s'ha de confondre amb l'anterior assignatura LOMCE d'una hora a la setmana als quatre cursos de l'ESO. EVCE no és alternativa a la religió, és una assignatura troncal on tot el grup-classe pot rebre una formació específica i completa sobre tots els sabers que es mostren al curriculum que, vaig a insistir, no es poden treballar en tota la seua extensió amb una sola hora a la setmana
Educació en Valors Cívics i Ètics no pot tindre una única hora setmanal, és antipedagògic, no permet desenvolupar la matèria ni donar-li valor dins del curs, a més, multiplica el número d'alumnes que les docents atenen, empitjoran la seua tasca.
Educación en Valores Cívicos y éticos no debería ser de una ni de dos horas semanales, la importancia humanística del currículo trabajado aquí es de tal calado que es imposible hacerlo, ni siquiera en dos horas semanales.
Mantener las horas lectivas de Educación en Valores Cívicos y Éticos en 2 como mínimo ya que con una hora es imposible trabajar los saberes básicos y desarrollar el currículum críticamente.
Mantener las dos horas lectivas de Educación en Valores Cívicos y Éticos en 4º ESO. Con una hora resulta imposible trabajar los saberes básicos y desarrollar el currículum de manera que los valores impuesto transversalmente de forma acrítica, puedan ser evaluados dialécticamente.
Oferta de dos horas de valores éticos. Una hora es insuficiente para abordar todo el contenido de la asignatura. Contenido relevante para formar ciudadanos activos y críticos
Oferta obligatoria de 2 horas de Valores éticos. Formar ciudadanos con VALORES no depende de ideologías. La formación en el pensamiento crítico y ético se sitúa al margen de ellas, siendo un conocimiento LIBRE y OBJETIVO.
Educació en Valors Cívics i Ètics hauria de mantindre's amb les 2h a la setmana que s'ha implantat enguany. Amb una sola hora a la setmana l'actual curriculum és impracticable. A més, encara que els valors democràtics es tracten de manera transversal en altres assignatures, cap altra assignatura els tracta amb l'especificitat d'un plantejament crític i dialèctic. A més, Educació en Valors Cívics i Ètics no és només "valors ètics". No s'ha de confondre amb l'anterior assignatura LOMCE d'una hora a la setmana als quatre cursos de l'ESO. EVCE no és alternativa a la religió, és una assignatura troncal on tot el grup-classe pot rebre una formació específica i completa sobre tots els sabers que es mostren al curriculum que, vaig a insistir, no es poden treballar en tota la seua extensió amb una sola hora a la setmana.
Educació en Valors Cívics i Ètics hauria de tindre 2 hores semanals
Educació en Valors Cívics i Ètics hauria de mantindre's amb les 2h a la setmana que s'ha implantat enguany. Amb una sola hora a la setmana l'actual curriculum és impracticable. A més, encara que els valors democràtics es tracten de manera transversal en altres assignatures, cap altra assignatura els tracta amb l'especificitat d'un plantejament crític i dialèctic. A més, Educació en Valors Cívics i Ètics no és només "valors ètics". No s'ha de confondre amb l'anterior assignatura LOMCE d'una hora a la setmana als quatre cursos de l'ESO. EVCE no és alternativa a la religió, és una assignatura troncal on tot el grup-classe pot rebre una formació específica i completa sobre tots els sabers que es mostren al curriculum que, vaig a insistir, no es poden treballar en tota la seua extensió amb una sola hora a la setmana
Educació en Valors Cívics i Ètics no pot tindre una única hora setmanal, és antipedagògic, no permet desenvolupar la matèria ni donar-li valor dins del curs, a més, multiplica el número d'alumnes que les docents atenen, empitjoran la seua tasca.
Aumentar las horas lectivas de valores éticos a 2 como mínimo ya que con una es imposible trabajar los saberes básicos y desarrollar el currículum
Educación en Valores Cívicos y éticos no debería ser de una ni de dos horas semanales, la importancia humanística del currículo trabajado aquí es de tal calado que es imposible hacerlo, ni siquiera en dos horas semanales.
Mantener las horas lectivas de Educación en Valores Cívicos y Éticos en 2 como mínimo ya que con una hora es imposible trabajar los saberes básicos y desarrollar el currículum críticamente.
Mantener las dos horas lectivas de Educación en Valores Cívicos y Éticos en 4º ESO. Con una hora resulta imposible trabajar los saberes básicos y desarrollar el currículum de manera que los valores impuesto transversalmente de forma acrítica, puedan ser evaluados dialécticamente.
Oferta de dos horas de valores éticos. Una hora es insuficiente para abordar todo el contenido de la asignatura. Contenido relevante para formar ciudadanos activos y críticos
Oferta obligatoria de 2 horas de Valores éticos. Formar ciudadanos con VALORES no depende de ideologías. La formación en el pensamiento crítico y ético se sitúa al margen de ellas, siendo un conocimiento LIBRE y OBJETIVO.