Tornar

Projecte de modificació del Decret 108/2022, de 5 d'agost, del Consell, pel qual s'establixen, l'ordenació i el currículum de Batxillerat.

Comentaris per a la versió

actualitzada el 03 Abr 2026
Comentaris sobre
2.Generar, editar, emmagatzemar, publicar i explotar dades i continguts mitjançant aplicacions ofimàtiques d’escriptori, en el núvol, ferramentes de treball col·laboratiu, aplicacions d’intel·ligència artificial generativa i gestors de bases de dades. Esta competència específica suposa que l’alumnat adquirisca els coneixements i les habilitats per a manejar de manera autònoma i en grup diverses ferramentes digitals orientades a la creació, gestió i difusió d’informació.

Comentaris (1)

Necessites iniciar sessió o registrar-te per a comentar.
  • Cambios principales identificados:

    • Mayor amplitud terminológica: de “ofimática” a “aplicaciones de escritorio”, “herramientas cloud” y “sistemas de IA generativa”.

    • Reconocimiento formal de la IA como herramienta habitual para generar, analizar y transformar información.

    Justificación técnica:
    Permite que el profesorado integre tecnologías contemporáneas sin quedar limitado por herramientas concretas.

    Sense vots  | 
    0
    0
    Sense respostes