Tornar

AUDIÈNCIA CIUTADANA PLA DE RECUPERACIÓ I RECONSTRUCCIÓ PER A LA ZONA AFECTADA PER LA DANA

Comentaris per a la versió

actualitzada el 17 Jul 2025
Comentaris sobre
B.4.7. Realitzar esdeveniments turístics, com ara fires i concerts, en els municipis afectats per la dana, que incentiven l’assistència mitjançant els bons turístics

Comentaris (1)

Necessites iniciar sessió o registrar-te per a comentar.
  • Hauria de reformular-se com B.4.7. Donar suport a les iniciatives culturals i artístiques pròpies dels municipis afectats per la DANA.

    Posar l'accent en l'afluència de persones d'altres indrets no necessàriament implica obtindre impactes positius. Caldria enfocar-se més aviat en la recuperació i el foment de les manifestacions culturals pròpies de la zona i en l'intercanvi entre els diferents municipis, obtenint similars rendiments econòmics i amb menys impacte en el medi ambient.

    El plantejament de esdeveniments turístics massius sol deixar diners en poques mans, reprodueix treball precari i, en alguns casos, degradació de l'entorn on es produeixen.

    Sense vots  | 
    0
    0
    Sense respostes