Descripció
El Pla Endavant presenta des d'un enfocament coordinat i transversal la planificació del Pla de Recuperació Econòmica-Social del territori afectat per la DANA d'octubre i novembre de 2024. El Pla inclou amb vocació estratègica més de 300 iniciatives que donen resposta a un únic propòsit i multitud d'objectius fonamentals, generals i específics a través de 4 eixos en els quals s'articula el pla: Persones, Teixit empresarial i econòmic, Medi ambient i Teixit social i comunitari, als quals s'afigen dos bases transversals vertebradores: Infraestructures i Urbanisme-Ordenació del Territori.
Pot consultar el text complet del pla en el següent enllaç: Participació – Pla Endavant (Recuperació GVA)
Informació adicional
Per a comentar este document has de iniciar sessió o registrar-te. Després selecciona el texte que vols comentar i polsa el botó amb el llapis.
(Eliminació d'aquesta secció)
Totes les mesures proposades havien estat encetades per anteriors governs i l'actual GVA va cancel.lar o enlentir els procediments oberts. A més a més, són mesures que donarien fruits a llarg termini, així que no es justifica triar estes mesures per a l'atenció immediata de les necessitats residencials derivades de la DANA, dins d'un pla de reconstrucció, quan hi ha mesures per a l'ampliació del parc públic de manera més àgil.
Sobre quins terrenys es preten construir la nova vivenda?