Tornar

Anunci de la Direcció General de Formació Professional sobre l’obertura d’un període d’informació pública en relació amb el projecte d’orde de la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació, per la qual es desenvolupen i es concreten determinats aspectes dels currículums dels cicles de grau mitjà i de grau superior, en aplicació del Reial decret 659/2023, de 18 de juliol, pel qual es desenvolupa l’ordenació del Sistema de Formació Professional

Comentaris per a la versió

actualitzada el 29 Mai 2024
Comentaris sobre
PREÀMBUL Base primera. Objecte i àmbit d’aplicació Base segona. Mòduls associats a les habilitats i capacitats transversals, i a l’orientació laboral i l’emprenedoria Base tercera. Mòduls optatius Base quarta. Projecte Intermodular Base quinta. Formació en empresa Base sexta. Implantació del mòdul d’Anglés Professional Base sèptima. Autonomia dels centres DISPOSICIONS ADDICIONALS Única. Incidència en les dotacions de gasto DISPOSICIONS TRANSITÒRIES Primera. Procés de transició i drets de l’alumnat que estiga cursant un cicle formatiu segons el que s’establix per a l’obtenció del títol de tècnic o tècnica, tècnic o tècnica superior, emparat per la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d’educació (LOE), i el Reial decret 1147/2011, de 29 de juliol, pel qual s’establix l’ordenació general de la Formació Professional del sistema educatiu Segona. Formació en Centres de Treball Tercera. Formació Professional Dual DISPOSICIÓ DEROGATÒRIA Única. Derogació normativa DISPOSICIONS FINALS Única. Entrada en vigor ANNEX I Currículum dels mòduls associats a les habilitats i capacitats transversals, i a l’orientació laboral i l’emprenedoriaANNEX II. Seqüenciació i horari

Comentaris (2)

Necessites iniciar sessió o registrar-te per a comentar.
  • Vicente Salabert
    Vicente Salabert  •  Autor/a  •  30/05/2024 17:44:11

    La distribución horaria debe cumplir el RD 500/2024 de 21 de mayo

    1 vot  | 
    1
    0
    Sense respostes
    • Jose M.

      Se debería decir que la información del anexo II tiene carácter orientativo. En realidad la carga lectiva y la secuenciación puede ser otra distinta a esta que se propone y, además, puede variar de un ciclo formativo a otro.

      Sense vots  | 
      0
      0
      Sense respostes