Tornar

Projecte de modificació del Decret 107/2022

Comentaris per a la versió

actualitzada el 03 Abr 2024
Comentaris sobre
Competència 6. Comunicació 2n ESO 3r ESO 4t ESO 6.1. Identificar llenguatge matemàtic present en situacions de l’àmbit social pròximes a l’alumnat. 6.1. Interpretarcorrectament missatges orals i escrits relatius a l’àmbit social que incloguen informacions amb contingut matemàtic. 6.1. Comunicar idees matemàtiques utilitzant el nivell de llenguatge formal adequat a la situació madurativa, cognitiva i evolutiva de l’alumnat. 6.2. Utilitzar vocabulari matemàtic específic bàsic per a comunicar idees matemàtiques relatives a situacions problemàtiques de l’àmbit social. 6.2. Comunicar idees matemàtiques mentres s’introduïxen aspectes bàsics del llenguatge formal. 6.2. Explicar i donar significat matemàtic a informació relativa a situacions problemàtiques de l’àmbit social o d’iniciació a àmbits professional i científic. 6.3. Explicar idees i processos matemàtics utilitzats en la resolució d’un problema, així com dels resultats obtinguts. 6.3. Explicar i donar significat matemàtic a resultats provinents de situacions problemàtiques de l’àmbit social. 6.3. Argumentar i debatre sobre situacions rellevants amb claredat i solidesa secundant-se en el llenguatge matemàtic. 6.4. Incorporar llenguatge matemàtic per a reforçar l’argumentació durant una discussió, un debat o un intercanvi d’idees. 6.4. Utilitzar el llenguatge matemàtic per a argumentar i defensar els raonaments propis en situacions d’intercanvi comunicatiu relatives a l’àmbit social.

Comentaris (1)

Necessites iniciar sessió o registrar-te per a comentar.
  • Anna V
    Anna V  •  Autor/a  •  10/04/2024 19:58:26

    Afegir en 4t un criteri d'avaluació sobre la interpretació de missatges que incloguen informacions amb contingut matemàtic. Seria el 6.1., caldria renumerar els altres.

    4 vots  | 
    4
    0
    Sense respostes