Tornar

Projecte de modificació del Decret 107/2022

Comentaris per a la versió

actualitzada el 03 Abr 2024
Comentaris sobre
SABERS BÀSICS Se-gon Ter-cer curs Quart curs A Quart curs B Identificació i establiment de regularitats, i predicció de termes en seqüències, successions, sèries i processos numèrics. X X X Sistematització de processos matemàtics per mitjà de se-qüències d’instruccions. X X X X Reconeixement de patrons per a generalitzar i automatitzar processos repetitius o d’algoritmes. X X X X Disseny i programació d’algoritmes, entesos com a patrons de resolució de problemes, amb ferramentes TIC o sense. X X X Recerca i anàlisi d’estratègies en jocs abstractes o problemes sense informació oculta ni presència d’atzar. X X X X Contribució de la humanitat al desenvolupament del pensa-ment computacional i les seues aplicacions. Importància en el desenvolupament matemàtic. Referents femenins. X X X X Autonomia, tolerància davant de l’error associat al pensament computacional. Millores a través de l’assaig i error. X X X X Perseverança i flexibilitat en el canvi d’estratègies, tècniques o algoritmes computacionals. X X X X

Comentaris (1)

Necessites iniciar sessió o registrar-te per a comentar.
  • Anna V
    Anna V  •  Autor/a  •  10/04/2024 19:48:21

    Propose canviar "jocs abstractes" per "jocs de lògica o de tauler abstractes" als sabers bàsics del bloc Pensament computacional per poder aplicar millor els criteris d'avaluació 4.4. de 3r i 4t que parlen d'aquest tipus de jocs.

    4 vots  | 
    4
    0
    Sense respostes