Tornar

Projecte de modificació del Decret 107/2022

Comentaris per a la versió

actualitzada el 03 Abr 2024
Comentaris sobre
Competència 4. Pensament computacional 2n ESO 3r ESO 4t ESO 4.1. Conéixer aspec-tes bàsics de programes de geometria dinàmica i de càlcul simbòlic. 4.1. Conéixer aspec-tes bàsics del full de càlcul i de programes de càlcul sim-bòlic. 4.1. Dissenyar i im-plementar algoritmes amb el full de càlcul i programes de càlcul simbòlic. 4.2. Reproduir i disse-nyar algoritmes senzills mit-jançant ferramentes tecnolò-giques bàsiques i programa-ció per blocs per a resoldre situacions problemàtiques de l’àmbit social. 4.2. Reproduir i disse-nyar algoritmes senzills amb programació per blocs per a resoldre situacions problemà-tiques de l’àmbit social o d’iniciació als àmbits profes-sional i científic. 4.2. Reproduir i disse-nyar algoritmes mitjançant programació per blocs per a resoldre situacions problemà-tiques. 4.3. Reconéixer pa-trons, organitzar dades i des-compondre un problema en parts més simples per a abor-dar-lo amb un algoritme o procés computacional. 4.3. Resoldre situaci-ons problemàtiques descom-ponent i estructurant les seues parts per mitjà d’algoritmes. 4.3. Resoldre situaci-ons problemàtiques d’una certa complexitat descompo-nent i estructurant les seues parts per mitjà d’algoritmes i analitzar les diferents opcions que es plantegen. 4.4. Analitzar i inter-pretar situacions problemàti-ques per mitjà de la modifica-ció d’un algoritme per a simu-lar diferents alternatives o possibilitats. 4.4. Analitzar situaci-ons d’un cert nivell de com-plexitat en jocs de lògica o de tauler abstractes: estudiar les alternatives per a prendre la decisió més adequada o de-terminar l’estratègia guanyado-ra (si n’hi ha alguna). 4.4. Analitzar situaci-ons complexes en jocs de lògica o de tauler abstractes, desenvolupar un mètode sis-temàtic i creatiu per a prendre la decisió més adequada o determinar l’estratègia gua-nyadora (si n’hi ha alguna). 4.5 Prendre decisions adequades en situacions de repte, adequades al nivell maduratiu, cognitiu i evolutiu de l’alumnat, amb l’anàlisi lògica i la implementació d’estratègies algorítmiques.

Comentaris (1)

Necessites iniciar sessió o registrar-te per a comentar.
  • Anna V
    Anna V  •  Autor/a  •  10/04/2024 19:43:50

    Als criteris 4.2. propose llevar Reproduir de segon i la programació per blocs de tots els cursos, o afegir aquesta programació als sabers bàsics dels cursos on s'hi haja de treballar.
    Canviar "jocs abstractes" per "jocs de lògica o de tauler" als sabers bàsics del bloc Pensament computacional per poder aplicar millor els criteris d'avaluació de 3r i 4t que parlen d'aquest tipus de jocs.

    1 vot  | 
    1
    0
    Sense respostes