Tornar

Projecte de modificació del Decret 107/2022

Comentaris per a la versió

actualitzada el 03 Abr 2024
Comentaris sobre
Criteris d’avaluació Competència 1. Resolució de problemes 2n ESO 3r ESO 4t ESO 1.1. Comprendre l’enunciat de problemes de l’àmbit social, interpretar la situació plantejada, organit-zar les dades i establir rela-cions entre estes. 1.1. Extraure la informació necessària de l’enunciat de pro-blemes de l’àmbit social o d’iniciació a l’àmbit professional i científic, i estructurar el procés de resolució en diferents etapes. 1.1. Aplicar diferents estra-tègies per a resoldre problemes de l’àmbit social o d’iniciació a l’àmbit professional i científic i triar la més adequada segons criteris d’eficiència i/o senzillesa. 1.2. Estructurar el procés de resolució d’un problema en una o més eta-pes, i desenvolupar una es-tratègia que mobilitze les ferramentes i els sabers bà-sics necessaris per a obtin-dre una solució. 1.2. Resoldre problemes senzillsde l’àmbit social o d’iniciació als àmbits professional i científic i mobilitzar de manera adequada i justificada els con-ceptes i procediments necessaris. 1.2. Analitzar críticament els procediments de resolució seguits i aprendre dels errors comesos, a més d’incorporar alternatives plante-jades pels companys i companyes i proposar millores. 1.3. Revisar el pro-cés de resolució per a avalu-ar la correcció de la solució obtinguda i interpretar-la, i considerar si és adequada per a la situació plantejada pel problema. 1.3. Comparar la solució obtinguda amb la dels companys i companyes i valorar si fa falta una revisió o rectificació del pro-cés de resolució seguit. 1.3. Comparar la solució obtinguda amb la solució esperada d’un problema, o amb la trobada en fonts d’informació, i valorar si fa falta una revisió o rectificació del procés de resolució seguit. 1.4. Connectar els problemes resolts amb altres problemes similars, i trobar característiques que perme-ten reformular o plantejar problemes nous. 1.4. Generalitzar la resolu-ció d’alguns problemes senzills per a solucionar problemes simi-lars o de més complexos. 1.4. Generalitzar el procés de resolució d’un problema donat i transferir-lo a altres situacions i contextos matemàticament equiva-lents o de més complexitat.

Comentaris (1)

Necessites iniciar sessió o registrar-te per a comentar.
  • Anna V
    Anna V  •  Autor/a  •  10/04/2024 19:27:03

    Hem de deduir, mirant aquesta fila, que només l'alumnat de 3r ha de resoldre problemes?
    Propose les següents redaccions:
    Primera columna "Resoldre problemes senzills, estructurant el procés..."
    Tercera columna "Resoldre problemes, analitzant..."
    Es podria llevar senzills d ela segona columna.

    1 vot  | 
    1
    0
    Sense respostes