Codi de la iniciativa: GVA Participa-2021-05-122
Dado el elevado tráfico de la carretera CV-734 (13521 vehículos de Intensidad media Diaria en 2019) se propone la duplicación y conversión en vía parque para mejorar el acceso desde la carretera N-332
Dado el elevado tráfico de la carretera CV-734 (13521 vehículos de Intensidad media Diaria en 2019) se propone la duplicación y conversión en vía parque para mejorar el acceso desde la carretera N-332 y la autopista AP-7, incluyendo carriles bici que conecten Jávea - Gata - Pedreguer.
Es necesario hacer una buena entrada a Xabia
Bon dia. Recentment hem arrancat el procés participatiu dels primers pressupostos participatius de la Generalitat. Estem detectant que, molt probablement, algunes propostes que estan arribant-nos en els darrers dies, tenien la intenció de plantejar-se en eixe marc, en el dels pressupostos participatius. Vos recomanem que feu una consulta al següent enllaç: https://gvaparticipa.gva.es/budgets. Si efectivament la proposta que heu fet volia plantejar-se dins d'eixe procés, podeu replicar-la allí, en l'apartat corresponent. Moltes gràcies per la vostra participació!