Las vicedirecciones de las secciones asumimos las mismas funciones que cualquier dirección de centro, pero no el reconocimiento que estos tienen.Por ejemplo la consolidación del complemento.
Quan un director/a acaba el màxim de possibiltats de renovació, consolida un percentatge del seu complement com a director/a, cosa que em sembla fantàstic, per tota la dedicació i esforç que li ha dedicat al seu centre, és de justicia. Doncs bé, jo duc 14 anys sent el vicedirector de la secció de Massamagrell i si deixara ara la vicedirecció després de tot eixe temps lluitant pel meu centre em quadaria una consolidació de NO RES. (No és una injustícia?).
Demane que se revise esta situació i tots els directors/es de secció que estem en esta situació veiem corregit este fet que és una completa injustícia, i amb efecte retroactiu, en els casos que ja han deixat la direcció de les seccions.
L'article 7 de l'ordre de 31 de juliol de 1998, que estableix la regulació d eles seccions, estableix que els vicedirectors/es de les seccions assimaran totes les funcions establertes al ROF (D.234/1997, (ja obsolet)), és a dir, que fem el mateix que la resta de directors/es. Per què ens diuen aleshores vicedirectors/es quan haurien d'anomenar-nos directors/es?
Un vicedirector en un institut és l'encarregat de la gestió de les activitats extaescolars etc, mentres que en una secció, el vicedirector/a és el responsable absolutament de tot.
El fet de què em diguen vicedirector ha fet que no tinga la mateixa valoració per any exercit de vicedirector en els concursos de trasllats, accés a càtedres, cursos de l'administració etc, quan realitzem totes les funcions que desenvolupa un director/a en un institut. (Em sembla una injustícia)
A l'article seté apartat 5 (ORDRE 31 de juliol de 1998) diu que el Director territorial nomenarà i destituirà l'equip directiu a proposta del consell escolar de la secció, una vegada escoltada la direcció de l' institut d'educació secundària.
El grau d'independència administrativa i de funcionament entre els centres és tal, que amb tots els meus respectes, que no sé per què té que intervindre la direcció de l' institut de secundària, que en la majoria dels casos no sap, ni té perquè saber, qui són els membres de l'equip directiu (exceptuant les direccions clar), en una decisió que hauria de ser completament autònoma per part de la secció. Hauria d'exigir-se també al vicedirectors/es de secció un programa per a accedir a la direcció de la secció com és obligatori fer en els centres ordinaris.
Quan un director/a acaba el màxim de possibiltats de renovació, consolida un percentatge del seu complement com a director/a, cosa que em sembla fantàstic, per tota la dedicació i esforç que li ha dedicat al seu centre, és de justicia. Doncs bé, jo duc 14 anys sent el vicedirector de la secció de Massamagrell i si deixara ara la vicedirecció després de tot eixe temps lluitant pel meu centre em quadaria una consolidació de NO RES. (No és una injustícia?).
Demane que se revise esta situació i tots els directors/es de secció que estem en esta situació veiem corregit este fet que és una completa injustícia, i amb efecte retroactiu, en els casos que ja han deixat la direcció de les seccions.
L'article 7 de l'ordre de 31 de juliol de 1998, que estableix la regulació d eles seccions, estableix que els vicedirectors/es de les seccions assimaran totes les funcions establertes al ROF (D.234/1997, (ja obsolet)), és a dir, que fem el mateix que la resta de directors/es. Per què ens diuen aleshores vicedirectors/es quan haurien d'anomenar-nos directors/es?
Un vicedirector en un institut és l'encarregat de la gestió de les activitats extaescolars etc, mentres que en una secció, el vicedirector/a és el responsable absolutament de tot.
El fet de què em diguen vicedirector ha fet que no tinga la mateixa valoració per any exercit de vicedirector en els concursos de trasllats, accés a càtedres, cursos de l'administració etc, quan realitzem totes les funcions que desenvolupa un director/a en un institut. (Em sembla una injustícia)
A l'article seté apartat 5 (ORDRE 31 de juliol de 1998) diu que el Director territorial nomenarà i destituirà l'equip directiu a proposta del consell escolar de la secció, una vegada escoltada la direcció de l' institut d'educació secundària.
El grau d'independència administrativa i de funcionament entre els centres és tal, que amb tots els meus respectes, que no sé per què té que intervindre la direcció de l' institut de secundària, que en la majoria dels casos no sap, ni té perquè saber, qui són els membres de l'equip directiu (exceptuant les direccions clar), en una decisió que hauria de ser completament autònoma per part de la secció. Hauria d'exigir-se també al vicedirectors/es de secció un programa per a accedir a la direcció de la secció com és obligatori fer en els centres ordinaris.