Tornar

Retirada de la Consulta a les famílies

Ivan Lledó Ivan Lledó  •  01/01/2025  •  9

Codi de la iniciativa: GVA Participa-2025-01-3983

Demane la retirada de la consulta a les famílies per les raons exposades a l'arxiu adjunt.
Necessites iniciar sessió o registrar-te per a comentar.
  • Ivan Lledó
    Ivan Lledó  •  Autor/a  •  01/01/2025 20:18:42

    La base d’una nova llei educativa ha de tenir com a objectiu millorar l’actual sistema educatiu.
    Aquesta llei amb la seua consulta únicament té una finalitat política i generarà més problemes que
    beneficis. No hi ha una base pedagògica darrere sinó ideològica i té un fons que va tant en contra
    del nostre Estatut d’Autonomia com en contra de la Constitució.

    Sense vots  | 
    0
    0
    Sense respostes
    • Ivan Lledó
      Ivan Lledó  •  Autor/a  •  01/01/2025 20:18:31

      No hi ha ni tant sols una aplicació progressiva del resultat de les consultes que permeta una millor
      organització als centres educatius. Qualsevol canvi tan radical hauria de portar implícit un calendari
      d’aplicació que intente minimitzar els problemes que se’n deriven.

      Sense vots  | 
      0
      0
      Sense respostes
      • Ivan Lledó
        Ivan Lledó  •  Autor/a  •  01/01/2025 20:18:23

        Implica un canvi radical amb canvis d’agrupaments i de mestres que no té en compte la situació
        de l’alumnat. Augmentarà la problemàtica en alguns grups i dificultarà l’educació.

        Sense vots  | 
        0
        0
        Sense respostes
        • Ivan Lledó
          Ivan Lledó  •  Autor/a  •  01/01/2025 20:18:10

          Es generaran conflictes entre les famílies que no aporten res positiu a l’educació. I també es
          generarà canvis de centre per a intentar entrar a grups que siguen més del teu gust amb la
          problemàtica social que pot portar associada.

          Sense vots  | 
          0
          0
          Sense respostes
          • Ivan Lledó
            Ivan Lledó  •  Autor/a  •  01/01/2025 20:18:00

            La tria de la llengua no obeirà a raons pedagògiques ni busca millorar el domini de les llengües
            oficials per part de l’alumnat. L’administració educativa ha de vetllar per millorar la qualitat de
            l’ensenyament, no per posar pals a les rodes.

            Sense vots  | 
            0
            0
            Sense respostes
            • Ivan Lledó
              Ivan Lledó  •  Autor/a  •  01/01/2025 20:17:51

              La xarxa llibres es tornarà inviable i suposarà un cost econòmic per a les famílies.

              Sense vots  | 
              0
              0
              Sense respostes
              • Ivan Lledó
                Ivan Lledó  •  Autor/a  •  01/01/2025 20:17:38

                No es té en compte el principi d’inclusió educativa i es generen desigualtats ja que l’establiment
                dels grups-classe depèn de factors que no tenen en compte cap principi pedagògic.

                Sense vots  | 
                0
                0
                Sense respostes
                • Ivan Lledó
                  Ivan Lledó  •  Autor/a  •  01/01/2025 20:17:28

                  Els criteris de desempat no obeeixen a raons pedagògiques ni lingüístiques. No hi ha un barem
                  acceptable que assegure que tots i totes tenen els mateixos drets.

                  Sense vots  | 
                  0
                  0
                  Sense respostes
                  • Ivan Lledó
                    Ivan Lledó  •  Autor/a  •  01/01/2025 20:17:12

                    No es garanteix el dret a poder estudiar en la llengua que has triat: la llengua d’aprenentatge
                    depèn de la tria de la resta de la resta dels companys/es, no de la teua tria. Les famílies ja trien
                    l’idioma base que volen mitjançant l’estudi del projecte educatiu d’un centre i la matriculació a
                    aquest o a un altre.

                    Sense vots  | 
                    0
                    0
                    Sense respostes