2. Considera necessària la creació d'un carnet obligatori per a l'acreditació del personal responsable, monitors i guies de turisme actiu i ecoturisme?
Necessites iniciar sessió o registrar-te per a participar.
Respostes obertes (4)
Necessites iniciar sessió o registrar-te per a comentar.
Si
Sí
NO ja tenim prou burocracia
Si