2ª ¿Considera necesaria la creación de un carné obligatorio para la acreditación del personal responsable, monitores y guías de turismo activo y ecoturismo?
Necessites iniciar sessió o registrar-te per a participar.
Respostes obertes (26)
Necessites iniciar sessió o registrar-te per a comentar.
- Estàs en la página 1
- 2
- 3
- Pròximament
- Última
Em sembla una bona idea, sí. S'evitaria instruisme, paranys i possibles estafes.
Si. No només per evitar intrusisme sino com a garantia de que els profesionals tenen formació, preparació i coneixements. Un aval des d'una entitat que responga en cas d'accidents o d'imprudències.
Si, fora intrusisme laboral
Si, es muy importante documentar la cualificación de los guías mediante un carnet profesional o similar que permita su identificación.
Sí, creo que es necesario
Si
Si
Si
Si
Sí formació indispensable acreditada per evitar intrusismes